10 Preprost Zdrav Življenjski Nasveti, Za Dan Zemlje

zdravje srca

Litega vašem oči v vašem delovnem mestu. Ste morda videli, 100 ali tako ljudi. Statistično pet vaše busying ali kosti-idle bratje bo mrtev, preden dosežejo starost za upokojitev.

Dejavni in ohranjanje zdrave teže prav tako pomaga pri preprečevanju bolezni srca in ožilja, vodilni vzrok smrti v zda. Približno 60 odstotkov moških nad 60 let, in ženske, stare nad 80 boste doživeli velike zožitev arterij.
V resnici, žilne težave so eden od glavnih vzrokov za spodnji del ročaja amputacija pri starejših odraslih. Veliko starejših odraslih protetičnih uporabniki so ranljivi za srčno-žilne težave, ki izvirajo iz neaktivnosti.

Redna telesna vadba izboljšuje tudi mišično moč in povečuje vzdržljivost, ki vam daje več energije, pravi Mayo Kliniki Vaja pomaga dostavo kisika in hranilnih snovi za vaše tkiv in dobi svoj kardiovaskularni sistem deluje bolj učinkovito, tako da imate več energije, da gredo o vaših dnevnih aktivnosti. Pomaga tudi povečanje energije za spodbujanje boljšega spanja. To vam pomaga, da zaspite hitreje in dobili globlji spanec.

Sprejme nazaj nadzor.
Obstaja veliko stvari v življenju, ki smo nimajo nadzora nad. Vendar pa je ključna za zdravo življenje se osredotoča na to, kaj vaše misli in odzivi — stvari, ki jih lahko nadzorujete. Ne pozabite, Vedrino Molitvijo? Tudi nonreligious ljudje lahko izkoristili ugodnosti iz teh besed: Bog daj me v miru, da sprejme stvari ne morem spremeniti; pogum, da spremenite stvari, ki sem jih lahko, in modrost, da vedo razliko." Withrow rekel, to je dobro pravilo palca za obvladovanje stresa. To je lahko stresno, da se osredotočite na tisto, kar lahko nadzirate in potem spustiš stvari, ki jih ne moreš.

Kot vadba, prehranjevalne pravico običajno ni nekaj, kar je mogoče doseči čez noč.


Začnite z majhnimi spremembami in počasi dodamo zdravi izbiri živil v dnevni prehrani. Če še niste storili, zmanjšati vnos predelanih živil in sladkorja, in povečanje vaš vnos vode. V vaši dnevni prehrani, prid sveže zelenjave in sadja, pusto kosov mesa, z nizko vsebnostjo maščob mlečnih izdelkov in polnozrnati kruh in izdelki iz žit. Če jeste si pogosto, poglej za manj maščob/nizkokalorične možnosti v meniju ali prosite za hrano, ki bo pripravljena na zdrav način. Na primer, če je solata je pečen piščanec na to, vprašaj, če lahko imate piščanec na žaru namesto, ali nadomestek krompirček z zeleno solato ali kuhana zelenjava.

Se strinjam z večino delov, kaj si rekel, ampak jaz bi rad povedal, da pravila, ki so zelo različni, odvisno od države, pa govorimo o. Bil sem srečen, da obiščite NAS nekajkrat in so vedno nekaj ljudi, ki so pripravljeni plačati za nove avanture, nove ideje...

Zelo drugačna od moje države (Španija), kjer je skoraj 0 priložnosti za podjetnike. Menim, da je biti del te realnosti vsakdanjega, je vse veliko lažje.