Čvoruga Carrie Underwood je Fitnes & Zdrav način Življenja Nasveti

Čvoruga Carrie Underwood je Fitnes & Zdrav način Življenja Nasveti


Če ste kaj podobnega me, da ste vedno iščejo načine, da bi dobili več zelenjave v vaši družini prehrane. Dobili otroci ali finicky prof jesti zelenjavo lahko izziv! Danes, jaz bom delil z vami, najbolj uspešnih in kreativnih načinov, sem ugotovila, da vsebujejo več zelenjave v mojo družino prehrane.

Količine vode, ki jo potrebujemo, je odvisna od različnih dejavnikov, kot so vlažnost, vaše telesne aktivnosti, in svoje teže, vendar pa običajno potrebujemo 2.7-3.

7 litra vnos vode na dan. Ker je vnos hrane prispeva okrog 20% naših zaužite tekočine , to pomeni, da moramo piti približno 2.0-3.0-litrski, ali približno 8-10 kozarcev (zdaj veste, kako se 8 kozarcev priporočilo prišlo!). En način za povedati, če ste hidrirani — vaš urin mora biti brezbarvna ali rahlo rumena.

Če je ne, niste dobili dovolj vode! Drugi znaki vključujejo: Suhe ustnice, suha usta, in malo uriniranje. Pojdi nekaj vode, preden nadaljujete ta članek!

Delo oglas praznuje pomanjkanje spanja? To je konec kapitalizma. Free-wheeling Coachella obleke, ki nekako vse videti enako in stanejo na tisoče dolarjev ? Tudi konec kapitalizma. Enako velja tudi za ta wifi-povezan $400 sokovnik, ki ne počne nič boljši od človeške roke , Pepsi je oglas featuring Kendall Jenner , United Airlines' prisilna odstranitev sedečih potnikov, ki se je pravkar hotel iti domov, in slavno polomu, ki je bil Fyre Festival. Besedno zvezo—zlovešč, akademske, despairing, sarkastičen—je nenadoma začeli prikazovati povsod.

Zato predlagam, ste vzeli otroški koraki - narediti eno majhne spremembe v času in nato poslušajte svoje telo! Ob enem baby korak naenkrat ste spreminjali postopoma, in se počutim izvedljivo - namesto ogromno. Vam bo veliko bolj primerna, da bi spremembe, del vašega življenja dolgoročno, in to je zelo pomembno. Če boste spremenili prehrano, dokler ne boste izgubili teže, ko se vrne na stare navade, boste pridobili vse je spet nazaj! In, če ste pozorni in poslušajte svoje telo, boste vedeli, kaj vam daje energijo in neguje ste in kaj ne.

Zdravstvene informacije so na voljo na namen ni mogoče uporabiti kot nadomestilo za strokovno zdravniško pomoč, diagnosticiranje ali zdravljenje. Ne smete zanašati izključno na te podatke za svoje zdravstvene potrebe. Vprašajte svoje zdravnika ali zdravstvenih storitev, morebitne posebne zdravstvene vprašanja, ki jih imate. Nadalje, ni orodje, ki se uporablja v primeru izrednih razmer. Če sili izhaja, morate poiskati ustrezne nujne medicinske storitve.

zdravnik medicine zdravje

Stres buster, da poučujem moja družina je: ne, ne moreš nadzor stresnih situacij, vendar se lahko nadzirate vaš odziv na njih. A miren srce in um je pomemben ključ do zdravja.

Medtem ko stres je dejstvo življenja, vam lahko pomagajo vaše otroke učijo, kako se učinkovito spopasti z njo. Uçite jih, kako, da se sprostite z mini-meditacije, globoko dihanje in glasbo, ki mellows um. Sprostitev povečuje vesel hormonov. Namesto da izgubljamo energijo skrbi, jim pomaga osredotočiti na rešitev in obračanja probleme v priložnosti.